Зв'язатися з сервісним відділом

(10:00 - 19:00) 
Вихідні: Субота, Неділя
 

E-mail: service@babymedical.com.ua

Тел: +38(073) 853-38-51

сервіс, гарантія, обмін та повернення

 

Як повернути товар?

 

1

Зв'яжіться з менеджером сервісного відділу

 

2

Здайте товар із повною комплектацією

 

3

Очікуйте діагностику Вашого пристрою

 

4

Отримайте зарахування грошових коштів на Вашу банківську карту

 


Чи є можливість повернути або обміняти покупку?

Закон України "Про захист прав споживача" дає вам право повернути або обміняти будь-яку покупку протягом 14 днів. Інтернет-магазин BabyMedical продовжує для своїх клієнтів термін повернення до 30 днів!

Щоб скористатися цією можливістю, необхідно бути впевненим, що:

товар не використовувався, не деформований, не має слідів експлуатації: потертостей, подряпин, тріщин;
упаковка товару залишилася цілісною;
збережено всі заводські маркування та ярлики.

Це означає, що товар підлягає обміну на аналогічний (за якістю і ціновою політикою), якщо він не задовольнив вас за кольором, розміром, зовнішнім виглядом. Процес обміну відбудеться в разі збереження товарного вигляду приладу. Пломби, ярлики, паковання, споживчі властивості мають бути збережені в тому вигляді, в якому товар був придбаний. Обов'язкова наявність документа, що підтверджує факт купівлі - товарний чек, накладна.

Якщо пристрій пошкоджено, обмін можливий тільки після висновку сервісного центру, підтвердженого відповідним актом. Акт підтверджує відсутність порушення експлуатаційних умов споживачем.

Яким чином відбувається обмін/повернення?

Товар, який не підійшов, ви можете повернути або обміняти в тому магазині мережі babymedical.com.ua, де відбувалася покупка.

Обов'язково з собою мати всі комплектуючі приладу, упаковку, гарантійний талон і чек, що підтверджує покупку.

Якщо пристрій було придбано через інтернет, або ви перебуваєте в іншому місті, товар повинен бути відправлений Новою Поштою за рахунок покупця з дотриманням всіх перерахованих вище умов. Детальна інформація за номером.

Як відбувається гарантійне обслуговування?

У разі необхідності гарантійного ремонту приладу ви можете звернутися в магазин, де купували товар, або зателефонувати до сервісного центру (контактна інформація вказана в гарантійному талоні).

За детальною інформацією звертайтеся за тел. Сервіс працює з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00.

Який термін гарантійного обслуговування?

Тривалість гарантії залежить від типу придбаного товару. Перед покупкою звертайте увагу на інформацію, зазначену в описі на сайті. Гарантія видається виробником і продавцем, термін дії варіюється від двох тижнів до трьох років. Гарантійний талон слугує підтвердженням зобов'язань виробника. Сервіс доступний тільки за наявності талона.

Що, якщо ремонт неможливо здійснити у строк, зазначений у гарантійному товарі?

Якщо проблеми, що виникли в процесі експлуатації, виявилися не з вини споживача, що підтверджує акт перевірки сервісного центру, і не можуть бути усунені в гарантійний період, прилад підлягає обміну. Ми зобов'язуємося обміняти товар на аналогічний.

Споживачеві потрібно надати:

  • прилад у повній комплектації, з усіма складовими;
  • товарний чек або накладну, що підтверджує купівлю;
  • гарантійний талон;

За яких обставин може бути відмовлено в гарантійному обслуговуванні?

Відмова можлива при:

  • відсутності або порушення гарантійних пломб;
  • неправильної експлуатації;
  • наявності ознак механічного впливу на пристрій, потрапляння води;
  • виявлення спроб самостійного ремонту виробу;
  • виявленні слідів спеціального впливу на прилад споживачем або третіми особами;
  • у разі закінчення гарантійного терміну.

Товар не підлягає гарантійному обслуговуванню, якщо:

  • виявлені дефекти, викликані неправильною експлуатацією з боку покупця або третіх осіб;
  • виявлені пошкодження пов'язані з природними явищами і стихійними лихами;
  • поломка сталася через недбале ставлення, недотримання умов зберігання і використання;
  • прилад вийшов з ладу через несправність електромережі;
  • поломка пристрою спричинена несправністю комунікаційних ліній;
  • пошкодження виникли внаслідок підключення з несправними приладами;
  • поломка спричинена використанням пристрою не за призначенням;
  • порушення функціонування пов'язані з природним зносом деталей через порушення умов експлуатації;
  • поломка пов'язана з впливом сторонніх програм;
  • порушення функціонування пов'язані із застосуванням неякісних витратних матеріалів;
  • виявлено ознаки попереднього ремонту особами, які не є співробітниками сервісного центру.

Обміну/поверненню не підлягають:

Відповідно до постанови Кабінету міністрів №172 від 19 березня 1994 р. про реалізацію окремих положень закону України "Про захист прав спочиважів", не підлягають поверненню:
  • Товари медичного призначення: інгалятори, аспіратори, небулайзери, дитячі ваги,
  • молоковідсмоктувачі;
  • електрогрілки, подушки, електроковдри, електропростирадла, пледи;
  • м'які або надувні іграшки, іграшки-грілки;
  • товари для новонароджених (стільчики для годування; пелюшки, соски, пляшечки для годування, поїльники тощо);
  • зубні щітки, іригатори;
  • підігрівачі пляшечок, стерилізатори пляшечок;
  • предмети гігієни;
  • дитячі підгузки;
  • пульсоксиметри;

З повним переліком таких товарів Ви можете ознайомитися, перейшовши за посиланням. Повернути ці товари можна тільки через виявлення браку або невідповідності замовленню.

За детальною інформацією щодо сервісного та гарантійного обслуговування звертайтеся за телефоном 073 853 38 51;

Сервісний центр працює з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 19:00.